Sähköiset lomakkeet
Työsuhteen elinkaaren hallinta sähköisesti
Sonet Premium Sähköiset lomakkeet on tehokas ajasta ja paikasta riippumaton eHR:n apuväline palkka- ja henkilöstöhallinnon tietojen keruuseen.
Ratkaisuun sisältyy lomakkeet koko työsuhteen elinkaaren hallintaan työsopimuksesta aina työsuhteen päättämiseen. Sen avulla ilmoitat helposti palkanlaskentaan työsuhde- ja palkkatietojen muutokset, erilaiset poissaolot ja tapahtumat. Valikoimasta löytyy lomake myös varhaisen tuen keskusteluun.
Helppokäyttöiset sähköiset lomakkeet korvaa aiemmin yrityksessä käytetyt erilliset lomakkeet, mikä osaltaan nopeuttaa ja varmentaa tapahtumien jatkokäsittelyä.
Sähköiset lomakkeet mahdollistaa tapahtumien kertatallennuksen ja jatkokäsittelyn sähköisesti aina hyväksyntäkierrosta palkanlaskentaan saakka.