In English

Lisätietoja
asiantuntijoiltamme

Ota yhteyttä

Microsoft Dynamics CRM

Asiakkuudenhallintaratkaisu

Microsoft Dynamics CRM on helppokäyttöinen asiakkuudenjärjestelmä, joka tukee yrityksen kaikkea toimintaa asiakasrajapinnassa. Tyypillisimpiä asiakkuudenhallinnan hyödyntäjiä ovat myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu.

Järjestelmän näkökulmasta CRM-ratkaisu voi tarkoittaa esimerkiksi olennaisten asiakastietojen keräämistä yhteen järjestelmään ja näkymään, myyntimahdollisuuksien hallintaa ja myynnin ennustamista, asiakaspalvelun työjonojen hallintaa, markkinoinnin kampanjatoimintoja, asiakkaiden segmentointia ja hakutekijöitä, dokumenttiarkistoja, asiakastyytyväisyyden mittaamista ja analysointia.

Microsoft CRM kytkeytyy mainiosti Sonetiin

Microsoft CRM sopii mainiosti Sonetin kylkeen ja kasvattaa samalla Sonet-järjestelmän arvoa liiketoiminnallesi! CGI:n kehittämän teknologian avulla Microsoft Dynamics CRM ja Sonet kytkeytyvät yhdeksi, käyttäjiä palvelevaksi kokonaisuudeksi.

Järjestelmien välillä kulkevat automaattisesti asiakas-, laskutus- ja tilaustiedot niin, että tiedot ylläpidetään vain kertaalleen. Esimerkiksi Sonetissa syntyvä laskutustieto on automaattisesti CRM-järjestelmässä hyödynnettävä, vaikkapa asiakkaiden segmentointiin tai rajausehdoiksi kampanjakirjeen kohderyhmän muodostamiseen.

Normaalisti Sonet-tietojärjestelmään tallennetaan yrityksen laskutettavat asiakkaat. CRM-järjestelmä puolestaan tukee sekä laskutettavien asiakkaiden että potentiaaliasiakkaiden hoitamista.

Lue lisää CGI:n sivuilta

Jaa artikkeli

Lisätietoja
asiantuntijoiltamme

Ota yhteyttä
Selaimesi on vanhentunut!

Lataa ajantasainen selain nähdäksesi tämän sivun oikein. Päivitä selaimeni nyt

×