Sähköinen työpöytä
Sähköisen työpöydän avulla työkalut hallintaan
Sonet Premiumin sähköinen työpöytä tarjoaa käyttäjälle sovellusten yhteisen käynnistysalustan. Siihen on mahdollista liittää omia itselle tärkeitä suoria toimintoja, linkkejä ja dokumentteja. Sähköinen työpöytä voi toimia myös yrityksen Intranet-ratkaisuna.
Kaikki sähköisen työpöydän kautta käytettävät selainpohjaiset Sonet Premium ratkaisut ovat käytettävissä kertakirjautumisella. Esimerkiksi:
- Budjetointi
- Esimiestoiminnot
- Kulu- ja matkalaskut
- Lomasaldot ja poissaolot
- Ostolaskujen sähköinen kierrätys
- Ylitöiden käsittely
- Eri sovellusten raportointi ja raporttiarkisto
Yrityksessä pääkäyttäjä luo työpöydän sisällön yritykselle keskeisistä toiminnoista. Käyttäjä voi henkilökohtaisesti muokata työpöydän sisältöä hänelle annettujen oikeuksien rajoissa.
Jaa artikkeli