In English

Lisätietoja
asiantuntijoiltamme

Ota yhteyttä

Asiakaskohtaiset koulutukset

Koulutukset asiakkaan luona tai CGI:n tiloissa

Tarjoamme Sonet ja Sonet Premium talouden-, henkilöstön- ja toiminnanohjauksen ratkaisuihin asiakaskohtaista koulutusta ja konsultointia joko asiakkaan luona tai CGI:n tiloissa. 

Koulutukset suunnitellaan ja toteutetaan asiakkaiden tarpeet ja toiveet huomioon ottaen. Koulutuksissa voidaan keskittyä ohjelmiston alkeisiin ja perustietoihin, mutta myös yksityiskohtaisemmat, käytön tehokkuutta lisäävät koulutukset ovat suosittuja.

Asiakaskohtaiset koulutukset on tarkoitettu CGI:n Sonet- ja Sonet Premium -asiakkaille. Koulutuksiin voi samasta yrityksestä osallistua useampi henkilö.

Koulutukset etäyhteydellä

Tarjolla on myös helppoa ja kustannustehokasta asiakaskoulutusta TeamViewer-ohjelmaa käyttämällä. TeamViewerin avulla yhteyden muodostaminen tapahtuu nopeasti selaimen kautta ilman erillistä ohjelmistoasennusta. Etäyhteys helpottaa ja nopeuttaa myös tukipalvelun neuvonnassa.

Etäyhteyden edut:

  • Toimii avaamatta palomuureja, käyttää samaa reittiä kuin selaimet
  • Turvallinen, suojattu yhteys
  • Säästöä matkakustannuksissa
  • Versiopäivitykset etäyhteydellä
  • Asiakas maksaa vain yhteyden käytöstä

Kustannukset:

Service Deskin normaalissa asiakasneuvontatyössä etäyhteyden käyttö on asiakkaalle ilmaista. Jos selvitystyö vaatii normaalia neuvontatyötä pidemmän ajan, siirtyy selvitystyö laskutettavan neuvonnan piiriin.

Koulutus- sekä teknisen palvelun etäyhteydessä sovelletaan voimassaolevaa palveluhinnastoa.

Lisätietoja

Anne Mäenpää
040 8462819

Jaa artikkeli
Selaimesi on vanhentunut!

Lataa ajantasainen selain nähdäksesi tämän sivun oikein. Päivitä selaimeni nyt

×