In English

Lisätietoja
asiantuntijoiltamme

Ota yhteyttä

Sonet Premium Koulutukset

Asiakaskohtaiset koulutukset

Tarjoamme Sonet Premium talouden-, henkilöstön- ja toiminnanohjauksen ratkaisuihin asiakaskohtaista koulutusta ja konsultointia joko verkkokoulutuksena tai paikan päällä asiakkaan tiloissa.

Koulutukset suunnitellaan ja toteutetaan asiakkaiden tarpeet ja toiveet huomioon ottaen. Koulutuksissa voidaan keskittyä ohjelmiston perustietoihin tai yksityiskohtaisempiin, käytön tehokkuutta lisääviin toiminnallisuuksiin.

Asiakaskohtaiset koulutukset on tarkoitettu CGI:n Sonet Premium -asiakkaille. Koulutuksiin voi samasta yrityksestä osallistua useampi henkilö.

Koulutukset etäyhteydellä

Tarjolla on myös helppoa ja kustannustehokasta asiakaskoulutusta TeamViewer-ohjelmaa käyttämällä. TeamViewerin avulla yhteyden muodostaminen tapahtuu nopeasti selaimen kautta ilman erillistä ohjelmistoasennusta. Etäyhteys helpottaa ja nopeuttaa myös tukipalvelun neuvonnassa.

Etäyhteyden edut:

  • Toimii avaamatta palomuureja, käyttää samaa reittiä kuin selaimet
  • Turvallinen, suojattu yhteys
  • Säästöä matkakustannuksissa
  • Versiopäivitykset etäyhteydellä
  • Asiakas maksaa vain yhteyden käytöstä

Kustannukset:

Service Deskin normaalissa asiakasneuvontatyössä etäyhteyden käyttö on asiakkaalle ilmaista. Jos selvitystyö vaatii normaalia neuvontatyötä pidemmän ajan, siirtyy selvitystyö laskutettavan neuvonnan piiriin.

Koulutusten sekä teknisen palvelun etäyhteydessä sovelletaan voimassaolevaa palveluhinnastoa.

Kysy lisää koulutuksistamme: Anne Mäenpää, 040 8462819

Koulutustallenteet

Sonet Premiumin toiminnallisuuksista tehdään myös koulutustallenteita, joita voi tilata CGIchannel-asiakasportaalistamme.

Voit kätevästi opiskella sinulle sopivana ajankohtana ja katsoa tallenteen tarvittaessa useampaan kertaan.

Lisätietoja: CGIchannel-palvelu tai sonet.fi@cgi.com

 

Tulevat koulutukset

Jaa artikkeli
Selaimesi on vanhentunut!

Lataa ajantasainen selain nähdäksesi tämän sivun oikein. Päivitä selaimeni nyt

×