Sonet Premium Service Desk -asiakasportaali
Asiakkaamme ovat käyttäneet uutta tukipalveluportaalia nyt muutaman viikon ajan ja palaute on ollut pelkästään positiivista.
Yhteydenotot Sonet Premium Service Deskiin tehdään ensisijaisesti asiakasportaalin kautta. Sähköpostikanava toimii myös edelleen, mutta suosittelemme sujuvamman portaalin käyttöönottoa.
Mitä etuja asiakasportaalista on?
- Asiakasportaali tekee palvelupyyntöjen käsittelystä nopeampaa, varmempaa ja läpinäkyvämpää. Käyttäjät näkevät organisaationsa kaikkien avointen ja suljettujen palvelupyyntöjen tietoja, myös kollegojensa tekemiä palvelupyyntöjä.
- Palvelupyynnöt näkyvät selkeinä ja yhtenäisinä viestiketjuina, eikä enää irrallisina sähköpostiviesteinä.
- Ratkaisut säilyvät portaalissa tallessa ja hyödynnettävissä myöhempää käyttöä varten.
- Asiakasportaalin käyttöönotto on helppoa ja sujuvaa. Selkeät käyttöohjeet ja koulutusvideo opastavat kohta kohdalta pyynnön kirjaamisessa.
- Service Deskin käyttöönotto yhtenäistää tuki- ja tuotekehitystiimiemme prosesseja ja myös asiakastilausten, kuten muutospyyntöjen ja uusien kehitystöiden prosessia määrittelystä toimitukseen.
Muita ajankohtaisia uutisia
-
30.03. torstai
15:59
Uusi versio Sonet Premium 7.0 julkaistaan toukokuussa 2023
-
14.02. tiistai
10:34
Palvelupyynnöt sujuvammin portaalin kautta
-
09.02. torstai
10:56
Ilmoittaudu mukaan Sonet-asiakaspäivään huhtikuussa
-
01.12. torstai
11:28
Vuodenvaihdepäivitys 2022/2023 tilattavissa
-
05.09. maanantai
14:43
Henkilötunnuksen välimerkkiuudistus
-
04.05. keskiviikko
11:33
Uudistunut Sonet Premium 6.0 tilattavissa