In English

Lisätietoja
asiantuntijoiltamme

Ota yhteyttä

Sonet Premium Service Desk -asiakasportaali

Asiakkaamme ovat käyttäneet uutta tukipalveluportaalia nyt muutaman viikon ajan ja palaute on ollut pelkästään positiivista.

Yhteydenotot Sonet Premium Service Deskiin tehdään ensisijaisesti asiakasportaalin kautta. Sähköpostikanava toimii myös edelleen, mutta suosittelemme sujuvamman portaalin käyttöönottoa.

Mitä etuja asiakasportaalista on?

- Asiakasportaali tekee palvelupyyntöjen käsittelystä nopeampaa, varmempaa ja läpinäkyvämpää. Käyttäjät näkevät organisaationsa kaikkien avointen ja suljettujen palvelupyyntöjen tietoja, myös kollegojensa tekemiä palvelupyyntöjä.

- Palvelupyynnöt näkyvät selkeinä ja yhtenäisinä viestiketjuina, eikä enää irrallisina sähköpostiviesteinä.

- Ratkaisut säilyvät portaalissa tallessa ja hyödynnettävissä myöhempää käyttöä varten.

- Asiakasportaalin käyttöönotto on helppoa ja sujuvaa. Selkeät käyttöohjeet ja koulutusvideo opastavat kohta kohdalta pyynnön kirjaamisessa.

- Service Deskin käyttöönotto yhtenäistää tuki- ja tuotekehitystiimiemme prosesseja ja myös asiakastilausten, kuten muutospyyntöjen ja uusien kehitystöiden prosessia määrittelystä toimitukseen.

Lue lisää CGIchannelista

Jaa artikkeli

Muita ajankohtaisia uutisia

Lisätietoja
asiantuntijoiltamme

Ota yhteyttä
Selaimesi on vanhentunut!

Lataa ajantasainen selain nähdäksesi tämän sivun oikein. Päivitä selaimeni nyt

×